جعبه آتش نشانی استیل

آتش سوزی مشکل و حادثه ای غیر قابل پیش بینی است و ممکن است در هر کجا و هر زمانی رخ دهد اما با خرید تجهیزات آتش نشانی می توان تا حدود بسیار زیادی از ایجاد خسارات مالی و جانی جلوگیری کرد!

جعبه آتش نشانی یکی از این تجهیزات است که وجود آن در هر ساختمانی ضروری می باشد.

هدف از تولید این جعبه ها قرار گیری تجهیزات ضروری آتش نشانی در مکانی امن است تا در زمان استفاده به راحتی مورد استفاده قرار داده و اطمینان داشته باشید که همیشه قابل استفاده می باشند.

از این جعبه ها معمولا در قسمت های بیرونی محل مد نظر استفاده می شود. محل نصب آن ها باید قابلیت دسترسی آسان امداد گران و آتش نشان ها را فراهم نماید. معمولا علائم واضح یا علامت هایی که شامل محتویات جعبه می باشند روی آن درج شده است تا به راحتی قابل تشخیص و استفاده باشند.

یکی از زیباترین نوع جعبه آتش نشانی، جعبه آتش نشانی استیل میباشد. این نوع جعبه های آتش نشانی به دلیل جنس و ظاهر فوق العاده طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است.

 

مشاهده  ” انواع جعبه آتش نشانی

 

ساختار جعبه آتش نشانی استیل

ساخت جعبه آتش نشانی استیل طبق اصول و قواعدی کاملا تخصصی صورت میگیرد. جنس این نوع جعبه ها ورق استیل نگیر با گرید 304 صورت میگیرد که در هر نوع منطقه آب و هوایی قابل استفاده میباشد.

جعبه های اطفای حریق استیل تولید شده توسط ایمن آتش الماس دارای ضخامت ورق 1 میلیمتر و یراق آلات درجه یک می باشند.

انواع جعبه آتش نشانی استیل

این تجهیزات در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند که با توجه به نوع کاربری محل مورد نظر و همچنین مساحت محوطه در انواع مختلفی تولید می شوند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

و …

کاربرد جعبه های استیل

این نوع جعبه آتش نشانی بیشتر در هتل ها ، کشتی ها ،مناطقی که آب و هوای شرجی دارند مورد استفاده قرار میگیرد. داخل این جعبه ها قرقره های آتش نشانی جهت اطفای حریق قرار میگیرد. ساخت و قرار گیری این قرقره ها داخل جعبه به گونه ای است که استفاده را برای همگان آسان کرده است.

در واقع علاوه بر ظاهر زیبا کارایی آسان آن ها در هر محیطی سبب کاربرد بسیار آن ها شده است. استفاده از این نوع متریال باعث افزایش طول عمر جعبه و کاهش هزینه های مجدد مصرف کننده میشود.

جعبه آتش نشانی استیل

انواع یراق آلات جعبه استیل

منظور از یراق آلات همان قفل و لولای بکار رفته در جعبه آتش نشانی میباشد که شامل :

قفل : قفل درباکی در رنگ بندی های کروم و طلایی

  • قفل پروانه ای در رنگ های کروم و مشکی
  • قفل استارتی
  • قفل زیمنسی
  • قفل سوئیچی

2 – لولا : لولا تخت در رنگبندی کروم و طلایی

  • لولا مخفی

3- انواع ورق استیل

  • ورق استیل خشدار
  • ورق استیل آینه ای
  • ورق استیل مات

مزایای استفاده از جعبه آتش نشانی استیل

به طور عمده از این جعبه ها به منظور ذخیره تجهیزات و وسایل آتش نشانی استفاده می کنند. انواع مختلف این جعبه ها سبب شده در مکان های مختلف به راحتی قابل استفاده باشند. قیمت جعبه آتش نشانی استیل بر اساس جنس، نوع ساخت، امکانات داخلی و ابعاد آن ها متغییر می باشد. پیشنهاد می شود قبل از خرید این جعبه ها حتما نیاز های ایمنی محیط مد نظر را ارزیابی نمایید تا بتوانید در اسرع وقت جعبه ای استاندارد با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

مزیت استفاده از فایرباکس استیل:

مقاومت بالا در برابر آتش و حرارت؛ فلز به کار رفته برای ساخت فایرباکس های آتش نشانی بسیار با کیفیت است و مقاومت آن ها را در برابر گرما و حرارت بالا برده است. زمانی که آتش سوزی رخ دهد، به محتویات درون این جعبه هیچ گونه آسیبی وارد نمی گردد و به راحت ترین شکل ممکن قابل دسترسی و استفاده می باشند.

طول عمر بالا؛ با توجه به نوع ساخت و جنس به کار رفته برای جعبه های استیل، این مدل جعبه ها طول عمر بالا تری نسبت به سایر جعبه ها دارند. همچنین استیل ها در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشند و هیچ گاه تغییر شکل نداده و خراب نمی شوند.

نصب آسان و قابل حمل؛ اندازه‌ی استاندارد و مناسب این جعبه ها و وزن بسیار کم آن ها امکان حمل و نصب راحت آن ها را فراهم کرده است. به همین منظور این جعبه ها به راحتی در محل های مختلف نصب می گردند.

طراحی زیبا؛ این جعبه ها بر اساس طراحی و کیفیت بالایی که دارند، معمولا به عنوان یک قطعه دکوراتیو هم استفاده می شوند‌.

بهبود ایمنی؛ با بکار گیری این جعبه های آتش نشانی، مطمئنا امنیت محیط مد نظر در برابر آتش سوزی بالا می رود. معمولا در محیط های بیمارستانی، اداری، تجاری، کارخانه ها و غیره بیشترین استفاده را از جعبه های آتش نشانی استیل استفاده می کنند.

دسترسی آسان؛ این جعبه ها بر حسب طراحی که شده اند به راحتی در موارد خطر مورد دسترسی آسان قرار می گیرند. طراحی مناسب و ابعاد استاندارد آن ها در محل، سبب دیده شدن آن ها و قابلیت دسترسی آسان خواهد شد.

سهولت در تعویض و شارژ؛ ساختار ساده این جعبه ها قابلیت تعویض و شارژ را فراهم کرده است. این به بدان معناست که محتویات جعبه به آسانی قابل تعویض می باشد و با شارژ آن به راحتی قابل استفاده دوباره است.

سازگار با محیط زیست؛ قابلیت بازیافت یکی از مزیت های مهم جعبه های آتش نشانی استیل می باشد. زمانی که عمر مفید آن ها به پایان برسد، استیل به راحتی قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشد.

ارتباط با پشتیبانی
ارسال در واتس اپ
تماس فوری