شیرفلکه آتش نشانی

شیر فلکه آتش نشانی وظیفه قطع، وصل و کنترل میزان خروجی آب را در سیستم های مختلف آتش نشانی به عهده دارند. البته تنها کاربرد آن ها به اطفای حریق مربوط نمی شود بلکه برای آبدهی باغچه ها و نظافت خیابان ها نیز به کار گرفته می شوند. در جعبه و قرقره های آتش نشانی و همچنین در ورودی ساختمان ها نقش کلیدی، در صحت عملکرد سیستم اطفاء حریق به عهده شیرآلات میباشد.این شیر آلات از آلیاژ برنج یعنی ترکیب مس و روی تولید شده و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. شیر برنجی 45 درجه آتش نشانی در سایز های 1/5 اینچ، 2 اینچ و 2/5 اینچ میباشد. توجه داشته باشید شیر فلکه ها در حالت کلی به صورت ایستاده یا زاویه دار در اماکن مختلف اعم از مدرسه، خیابان و سایر مکان های عمومی قرار می گیرند.

شیرفلکه آتش نشانی

مشخصات انواع شیرفلکه آتش نشانی

در این نوع شیرفلکه یک زاویه 45 درجه بین ورودی و خروجی وجود دارد. این نوع شیرفلکه نسبت به شیرفلکه کروی افت فشار کمتری ایجاد می کند و نیز به علت شکل مخصوص شیرفلکه٬ در مصرف اتصالات لوله کشی و همین طور وقت مورد نیاز برای نصب صرفه جویی می شود .

معرفی انواع شیرفلکه آتش نشانی

چندین نوع شیرفلکه آتش نشانی داریم که از جمله آنها می توان به شیرفلکه های زاویه دار و ایستاده که درکنار مدارس و خیابان ها و غیره تعبیه شده است. شیر زاویه دار برای رایزر های داخل جعبه آتش نشانی مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید شیرفلکه آتش نشانی

شیر فلکه‌ های آتش‌ نشانی انواع و اقسام مختلفی دارند که هر یک قابلیت‌ ها و کاربرد های متنوعی را در بر می‌ گیرند. در این قسمت به چند نوع از این شیر فلکه ها به‌ طور مختصر اشاره می‌کنیم.

  • شیرفلکه تنظیم فشار
  • شیر فلکه ایستاده با محفظه خشک
  • شیر فلکه ایستاده با محفظه تر
  • شیر فلکه زاویه دار
  • شیر فلکه زمینیپ

قیمت شیر فلکه آتش نشانی

در هنگام خرید شیر فلکه آتش‌ نشانی باید جنس، کاربرد و اندازه آن مورد توجه قرار گیرد. چون هر یک از این عوامل باعث بالا و پایین شدن قیمت آن ها می‌ شود. قیمت این وسیله در مراکز مختلف گوناگون بوده و هر یک از فروشندگان سود های مختلفی به  قیمت اصلی اضافه می‌ کنند. برای این‌ که بتوانید شیرفلکه را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری کنید، بهترین انتخاب برا شما ایمن آتش الماس است.

کاربرد شیرفلکه

شیر فلکه های آتش نشانی وظیفه قطع، وصل و کنترل میزان خروجی آب را در سیستم های مختلف آتش نشانی به عهده دارند. در جعبه و قرقره های آتش نشانی و همچنین در ورودی ساختمان ها نقش کلیدی، در صحت عملکرد سیستم اطفاء حریق به عهده شیرآلات میباشد.

شیر فلکه های آتشنشانی از جنس برنجی دارای کاربرد های بسیار زیادی میباشند و معمولاً از شیر فلکه های آتش نشانی برنجی با هدف آبدهی به باغچه های کنار خیابان و اطفای حریق استفاده میشود.

همچنین از این محصول برای انتقال سیال های ورودی در مصارف صنعتی نیز کمک گرفته میشود.

تولیدکنندگان متعددی با توجه به کاربرد ایمنی شیر فلکه های آتش نشانی در موارد مسکونی و اداری به تولید این محصول مشغول هستند و بر اساس نیاز و کاربرد، این محصولات را ارائه می دهند.

برخی از این تولیدکنندگان با هدف رضایت بیشتر مشتریان در خدمات پس از فروش خود هزینه های تعمیر این محصولات را تا چند سال بر عهده می گیرند. در راستای این موضوع باید در زمان خرید انواع شیر فلکه برنجی آتش نشانی توجه کنید که این محصولات را از طریق برند های فعال و شناخته شده تهیه نمایید تا بتوانید از خدمات پس از فروش آن ها استفاده کرده و هزینه های تعمیرات را تا چند سال متحمل نشوید.

شیرفلکه DIN چیست و چه عملکردی دارد؟

شیر فلکه DIN آتش نشانی وظیفه قطع ، وصل و کنترل میزان خروجی آب را در سیستم های مختلف آتش نشانی به عهده دارند.

قیمت شیر فلکه آتش نشانی

مشخصات فنی شیرفلکه DIN:

شیرفلکه DIN ازجنس برنجی دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشند و معمولاً از شیرفلکه های آتش نشانی برنجی با هدف آبدهی به باغچه های کنار خیابان و اطفای حریق استفاده میشود. همچنین از این محصول برای انتقال سیال های ورودی در مصارف صنعتی نیز کمک گرفته میشود.

تولیدکنندگان متعدد با توجه به کاربرد ایمنی شیرفلکه های آتش نشانی در موارد مسکونی و اداری به تولید این محصول مشغول هستند و بر اساس نیاز و کاربرد، این محصولات را ارائه می دهند.

برخی از این تولیدکنندگان با هدف رضایت بیشتر مشتریان در خدمات پس از فروش خود هزینه های تعمیر این محصولات را تا چند سال بر عهده می گیرند. در راستای این موضوع باید در زمان خرید انواع شیرفلکه برنجی آتش نشانی توجه کنید که این محصولات را از طریق برند های فعال و شناخته شده تهیه نمایید تا بتوانید از خدمات پس از فروش آن ها استفاده کرده و هزینه های تعمیرات را تا چند سال متحمل نشوید.

پخش شیرفلکهDIN

شرکت ایمن آتش عاملیت پخش انواع شیرفلکه در تمامی استان ها میباشد. این نوع شیرفلکهDIN در مقابل کیفیت بسیار بالایی که دارد از قیمت مناسب تری برخوردار است.

ارتباط با پشتیبانی
ارسال در واتس اپ
تماس فوری