سیستم زون کنترل ولو

سیستم زون کنترل ولو

زون کنترل ولو

سیستم اطفاء حریق زون کنترل ولو (Zone Control Valve) یک واحد ترکیبی است که شامل موارد زیر در خط لوله سیستم اطفا حریق میباشد:

سیستم سیم کنترل ولو

کاربرد زون کنترل ولو

این ترکیب برای ساختمان‌هایی استفاده می‌شود که سیستم اطفا حریق آنها از چندین منطقه یا زون تشکیل‌شده است. با استفاده از این سیستم شناسایی منطقه آتش دقیق‌تر شده و پوشش آن بهتر خواهد بود.
هنگامی که یک یا چند اسپرینکلر در اثر حریق یا عوامل دیگر فعال می‌شوند و یا شیر تست باز می‌شود، فلو سوئيچ جریان آب را تشخیص داده و این سیگنال نشان می‌دهد که در کدام زون آب در حال تخلیه میباشد. هر زمان که لازم باشد شیر پروانه‌ای می‌تواند جریان زون موردنظر را ببندد.

همچنین یک سیگنال نیز نشان می‌دهد که شیر پروانه‌ای کاملاً باز و یا در حال بسته شدن است.

استفاده از شیر تست و درین به این معناست که یک قطعه هم کار تست و هم کار درین را در مجموعه سیستم اطفاء حریق اتوماتیک انجام می‌دهد، هم‌چنین این قطعه دارای اوریفیس و ساید گلاس نیز میباشد. در صورت استفاده از شیر معمولی به‌جای شیر تست و درین باید به‌صورت جداگانه از تک تک این قطعات (یک شیر به‌عنوان تست – یک شیر به‌عنوان درین – اوریفس – ساید گلاس) در مجموعه سیستم اطفاء حریق استفاده کنیم

مجموعه ایمن آتش الماس با در نظر گرفتن میزان نیاز بازار به سیستم اطفاء حریق همواره تلاش خود را در راستای توزیع سیستم زون کنترل و تجهیزات آتش نشانی با کیفیت قرار داده است و بهترین برند و کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های مورد نیاز از طریق واتساپ، تلگرام،اینستاگرام با مشاوران شرکت ایمن آتش الماس در تماس باشید. تا بهترین نتیجه حاصل کار شما شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با پشتیبانی
ارسال در واتس اپ
تماس فوری