بیست و‌دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

بیست و‌دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات یک رویداد صنعتی است که به منظور نمایش و معرفی جدیدترین فناوری‌ها، محصولات و خدمات در زمینه تاسیسات و صنعت ساختمان برگزار می‌شود. این نمایشگاه همچنین فرصتی است برای تبادل دانش و تجربیات بین شرکت‌ها، مهندسان و کارشناسان صنعت تاسیسات. در این نمایشگاه، میزبان شرکت‌های تجهیزات، ماشین‌آلات، سیستم‌ها، نرم‌افزارها و خدمات مرتبط با تاسیسات ساختمانی حضور داشتند.

نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات فرصتی مناسب برای شرکت‌هاست تا از طریق نمایش محصولات و خدمات خود، بازار هدف خود را شناسایی کنند، با مشتریان حال و آینده ارتباط برقرار کنند و روابط تجاری را تقویت کنند.

شرکت کنندگان در نمایشگاه تاسیسات

بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات در فضایی به مساحت ۶۱ هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه حدود ۵۰۰ شرکت حضور داشتند.

این نمایشگاه با حضور معاون وزارت صمت جناب آقای موسوی، معاون امور نمایشگاهی جناب آقای حامد بی آزار، دبیر کل صنعت تاسیسات جناب آقای طباطبایی و رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه جناب آقای جلالی افتتاح شد.

22 امین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه تاسیسات

همچنین حضور ۱۵ درصدی شرکت‌های خارجی در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات نشان از جذابیت این رویداد برای شرکت‌های خارجی و همچنین اهمیت بازار داخلی در صنعت تاسیسات است. این حضور می‌تواند به تبادل تجربیات، فناوری‌ها و ایده‌ها در زمینه تاسیسات کمک کرده و همچنین ارتباطات بین‌المللی را تقویت کند.

مکان و زمان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات در تهران در روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ شروع شد و در روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۱۶ پایان یافت.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

حضور ایمن آتش الماس در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات

ایمن آتش الماس در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات حضور داشت. این مجموعه به عنوان یکی از فعالان بازار تجهیزات ایمنی و آتش نشانی به شمار می رود، محصولات و خدمات شرکت ایمن آتش الماس می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای مشتریانی باشد که به دنبال تجهیزات ایمنی و آتش نشانی با کیفیت و قابل اعتماد هستند.

محصولاتی که شرکت ایمن آتش الماس عرضه می‌کند، شامل جعبه آتش نشانی، درب ضد حریق، سیستم اطفاء حریق از جمله اسپرینکلر، سیستم زون کنترل ولو، شیر تست و تخلیه، شیر قطع کن، فلوسوئیچ، کپسول آتش نشانی و … است. ما در ایمن آتش الماس توانسته ایم پوزیشن خود را در بازار تجهیزات ایمنی و آتش نشانی بهبود ببخشیم و محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهیم.

در مورد ایمن آتش الماس

شرکت ایمن آتش الماس در سال ۹۴ فعالیت خود را شروع کرده است. هدف این شرکت امنیت و آرامش هموطنان عزیز است. همچنین این مجموعه تجهیزات اطفا حریق، درب‌های ضد حریق، تجهیزات اعلام حریق، اسپرینکلر آتش ‌نشانی را تولید می‌کند.

برخی از پروژه‌های این مجموعه شامل، جعبه آتش نشانی ساختمان رونیکا پلاس، درب‌های ضد حریق برای ساختمان علاء الدین، جعبه آتش نشانی برای شهرداری منطقه ۸ کرج و بسیاری پروژه دیگر است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با پشتیبانی
ارسال در واتس اپ
تماس فوری